Usługi serwisowe

Serwis techniczny

Dział serwisu Coleman International tworzą inżynierowie i kadra techniczna  z dużą wiedzą i bogatym, wieloletnim doświadczeniem. Dzięki kilku punktom serwisowym w Polsce możemy szybko i skutecznie zareagować na wezwanie klienta.

Zapewniamy profesjonalną obsługę techniczną obejmującą:

  • naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
  • przeglądy serwisowe
  • doradztwo techniczne przed wdrożeniem
  • testy na linii produkcyjnej
  • kompleksowe instalacje
  • szkolenia podstawowe i zaawansowane
Dział serwisu Coleman International tworzą inżynierowie i kadra techniczna z dużą wiedzą i bogatym, wieloletnim  doświadczeniem.
  • Zapewniamy HOT-LINE przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.

  • Posiadamy profesjonalne zaplecze techniczne umożliwiające kompleksowe naprawy oraz magazyn części zamiennych do wszystkich urządzeń. Dzięki stałej współpracy z naszymi podwykonawcami, jesteśmy w stanie dostarczyć niestandardowe rozwiązania i zapewnić wykonanie instalacji pod klucz.

  • Nasi inżynierowie doradzą najbardziej efektywne i ekonomiczne rozwiązanie, zaś wizyty naszych techników w zakładzie zapewnią regularne sprawdzenie poprawności instalacji i obsługi sprzętu.

  • Dodatkowo oferujemy - kontrakty serwisowe obejmujące dostawę materiałów eksploatacyjnych, przeglądy drukarek i etykieciarek oraz inne usługi serwisowe w zakresie dostosowanym do aktualnych potrzeb.

 

Kontrakty serwisowe

Zapewniamy krótko- i długookresowe programy przeglądów i systematycznej obsługi technicznej dostosowanej do potrzeb klientów.
Doświadczenie pokazuje, że takie umowy optymalizują produkcję i obniżają całkowite koszty eksploatacji urządzeń. Zapraszamy do składania zapytań na serwis@coleman.pl.

 

Umowy na dostawę materiałów eksploatacyjnych

Przygotowywane są z uwzględnieniem aktualnego zapotrzebowania danego klienta na płyny (atramenty, rozcieńczalniki i in.), jak również etykiety i taśmy termotransferowe.
Pozwalają zminimalizować zapasy materiałów u użytkownika, ułatwiają racjonalne zarządzanie zapasami, podnoszą bezpieczeństwo oraz dają możliwość atrakcyjnych rabatów uzależnionych od wielkości zakupów.

 

Wykonywanie próbek i testy urządzeń

Wykonujemy próbne nadruki atramentami dobranymi pod względem parametrów i koloru do typu znakowanej powierzchni oraz zapewniamy możliwość przetestowania urządzeń bezpośrednio na linii produkcyjnej.

 

Szkolenia podstawowe i zaawansowane

Systematyczna aktualizacja wiedzy i umiejętności operatorów pozwala wyeliminować usterki i przestoje wynikające z błędów obsługi. Szkolenia podstawowe uczą, jak optymalnie wykorzystywać funkcje dostarczanych przez nas urządzeń oraz usprawniają codzienne czynności obsługowe. Zaawansowane szkolenia techniczne, przeznaczone dla służb utrzymania ruchu zaznajomionych z daną technologią znakowania, dostarczają wiedzy z zakresu zarówno maksymalnego wykorzystania możliwości urządzeń, jak również zapewniają nabycie umiejętności praktycznych w zakresie napraw.

 

Aktualizacja oprogramowania

Pomożemy Ci uaktualnić oprogramowanie, doradzimy jakie usprawnienia wprowadzić, by Twoje urządzenia zawsze odpowiadały najwyższym standardom i aktualnym wymaganiom w zakresie instalacji, obsługi i bezpieczeństwa użytkowania. Korzystając z autoryzowanego serwisu i oryginalnych części zamiennych inwestujesz w niezawodność i zapewniasz bezpieczeństwo użytkowania urządzeń.

 

Techniczna pomoc telefoniczna

Udzielamy porad telefonicznych na temat obsługi i eliminowania drobnych usterek.

 

Oferta finansowania zakupów

Dostępne alternatywne opcje finansowania inwestycji takie jak leasing, wypożyczenie, sprzedaż ratalna.
 

 

Jeśli chcesz skontaktować się z naszym serwisem, napisz lub zadzwoń!

e-mail: serwis@coleman.pl
tel.  725 004 005