Blog

Packaging Intelligence – przejrzysty łańcuch dostaw

Packaging Intelligence – przejrzysty łańcuch dostaw

Markem-Imaje wprowadza na rynek 6 innowacyjnych rozwiązań w zakresie Packaging Intelligence, czyli ekonomicznej, łatwiejszej i skuteczniejszej digitalizacji łańcucha dostaw w przemyśle. Rozwiązania te pomagają maksymalizować zyskowność przedsiębiorstwa poprzez podniesienie efektywności, ograniczenie odpadów, zapewnienie zgodności z przepisami, a także zapewnienie skuteczniejszej ochrony oraz promocję marki klientów. Współczesne procesy logistyczne W erze cyfrowej transformacji producenci coraz częściej …

Podpowiadamy: drukarka do etykiet termotransferowa czy termiczna?

Podpowiadamy: drukarka do etykiet termotransferowa czy termiczna?

Proces produkcji i sprzedaży wymaga etykietowania produktów zgodnie z obowiązującymi wytycznymi. Wielu producentów i sprzedawców zastanawia się więc, jaka drukarka do etykiet umożliwi łatwy oraz szybki wydruk potrzebnej grafiki i tekstu na papierze lub folii. Wybór odpowiedniego sprzętu powinien być uzależniony od oczekiwanej trwałości druku, a także zastosowania opakowań. Inne wymagania będą miały produkty przeznaczone …

Znakowanie roślin w branży ogrodniczej – jaką drukarkę wybrać?

Znakowanie roślin w branży ogrodniczej – jaką drukarkę wybrać?

Uprawa, pielęgnacja oraz sprzedaż roślin wymaga przejrzystego systemu identyfikacji, który pomaga rozróżnić poszczególne odmiany. Tworzone etykiety powinny być jednak na tyle wytrzymałe, aby sprostać zabrudzeniom oraz wilgotnym warunkom, panującym na uprawach. Bezcennym urządzeniem do tego typu zadań jest drukarka etykiet ogrodniczych, która znacznie usprawnia pracę. Czym charakteryzują się tego typu sprzęty oraz jak wybrać drukarkę …

Przepisy prawne: oznakowanie produktów wprowadzanych do sprzedaży

Przepisy prawne: oznakowanie produktów wprowadzanych do sprzedaży

Skrót artykułu Producenci nie mają dowolności w znakowaniu oferowanych produktów. Etykiety muszą być czytelne, nie mogą też wprowadzać konsumenta w błąd. Pula informacji, które producent, importer lub inny podmiot wprowadzający produkt na rynek musi umieścić na opakowaniu, zależy przede wszystkim od branży. Istnieją jednak ogólne zasady znakowania towarów, o jakich musi pamiętać każda firma produkcyjna. …