Usługi serwisowe
Serwis techniczny
Dział serwisu Coleman International tworzą inżynierowie i kadra techniczna z dużą wiedzą i bogatym, wieloletnim doświadczeniem. Dzięki kilku punktom serwisowym w Polsce możemy szybko i skutecznie zareagować na wezwanie klienta.
Zapewniamy profesjonalną obsługę techniczną obejmującą:
- naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
- przeglądy serwisowe
- doradztwo techniczne przed wdrożeniem
- testy na linii produkcyjnej
- kompleksowe instalacje
- szkolenia podstawowe i zaawansowane

- Zapewniamy HOT-LINE przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.
- Posiadamy profesjonalne zaplecze techniczne umożliwiające kompleksowe naprawy oraz magazyn części zamiennych do wszystkich urządzeń. Dzięki stałej współpracy z naszymi podwykonawcami, jesteśmy w stanie dostarczyć niestandardowe rozwiązania i zapewnić wykonanie instalacji pod klucz.
- Nasi inżynierowie doradzą najbardziej efektywne i ekonomiczne rozwiązanie, zaś wizyty naszych techników w zakładzie zapewnią regularne sprawdzenie poprawności instalacji i obsługi sprzętu.
- Dodatkowo oferujemy - kontrakty serwisowe obejmujące dostawę materiałów eksploatacyjnych, przeglądy drukarek i etykieciarek oraz inne usługi serwisowe w zakresie dostosowanym do aktualnych potrzeb.
Kontrakty serwisowe
Zapewniamy krótko- i długookresowe programy przeglądów i systematycznej obsługi technicznej dostosowanej do potrzeb klientów.
Doświadczenie pokazuje, że takie umowy optymalizują produkcję i obniżają całkowite koszty eksploatacji urządzeń. Zapraszamy do składania zapytań na serwis@coleman.pl.
Umowy na dostawę materiałów eksploatacyjnych
Przygotowywane są z uwzględnieniem aktualnego zapotrzebowania danego klienta na płyny (atramenty, rozcieńczalniki i in.), jak również etykiety i taśmy termotransferowe.
Pozwalają zminimalizować zapasy materiałów u użytkownika, ułatwiają racjonalne zarządzanie zapasami, podnoszą bezpieczeństwo oraz dają możliwość atrakcyjnych rabatów uzależnionych od wielkości zakupów.
Wykonywanie próbek i testy urządzeń
Wykonujemy próbne nadruki atramentami dobranymi pod względem parametrów i koloru do typu znakowanej powierzchni oraz zapewniamy możliwość przetestowania urządzeń bezpośrednio na linii produkcyjnej.
Szkolenia podstawowe i zaawansowane
Systematyczna aktualizacja wiedzy i umiejętności operatorów pozwala wyeliminować usterki i przestoje wynikające z błędów obsługi. Szkolenia podstawowe uczą, jak optymalnie wykorzystywać funkcje dostarczanych przez nas urządzeń oraz usprawniają codzienne czynności obsługowe. Zaawansowane szkolenia techniczne, przeznaczone dla służb utrzymania ruchu zaznajomionych z daną technologią znakowania, dostarczają wiedzy z zakresu zarówno maksymalnego wykorzystania możliwości urządzeń, jak również zapewniają nabycie umiejętności praktycznych w zakresie napraw.
Aktualizacja oprogramowania
Pomożemy Ci uaktualnić oprogramowanie, doradzimy jakie usprawnienia wprowadzić, by Twoje urządzenia zawsze odpowiadały najwyższym standardom i aktualnym wymaganiom w zakresie instalacji, obsługi i bezpieczeństwa użytkowania. Korzystając z autoryzowanego serwisu i oryginalnych części zamiennych inwestujesz w niezawodność i zapewniasz bezpieczeństwo użytkowania urządzeń.
Techniczna pomoc telefoniczna
Udzielamy porad telefonicznych na temat obsługi i eliminowania drobnych usterek.
Oferta finansowania zakupów
Dostępne alternatywne opcje finansowania inwestycji takie jak leasing, wypożyczenie, sprzedaż ratalna.
Jeśli chcesz skontaktować się z naszym serwisem, napisz lub zadzwoń!
e-mail: serwis@coleman.pl
tel. 885 050 779
tel. 725 004 005