Naprawy
i przeglądy
Opieką serwisową obejmujemy urządzenia Markem-Imaje, CAB oraz Novexx. W zależności od stopnia uszkodzenia, skomplikowania instalacji, charakteru usterki i rodzaju urządzenia, dokonujemy napraw w siedzibie klienta bądź u nas w centrum serwisowym. Przed naprawą przedstawiamy szacunkowy kosztorys.
Zachęcamy również naszych klientów do dokonywania okresowych przeglądów urządzeń – wpływa to na poprawę wydajności pracy, zapobiega nieplanowanym przestojom i pozwala proaktywnie zarządzać parkiem maszynowym w zakładzie.
Konsultacje techniczne
i szkolenia
Nasz doświadczony zespół obsługi technicznej udzieli niezbędnych informacji na temat obsługi urządzeń i/lub ewentualnych modyfikacji sprzętu czy oprogramowania. W okresie użytkowania urządzeń potrzeby w zakresie znakowania produktów mogą się zmienić – pomożemy Ci uaktualnić oprogramowanie, doradzimy, jakie usprawnienia wprowadzić, by Twoje urządzenia zawsze odpowiadały najwyższym standardom i aktualnym wymaganiom w zakresie instalacji, obsługi i bezpieczeństwa użytkowania.
Usługi szkoleniowe gwarantują pewność działania, maksymalizację wydajności, skrócenie nieplanowanych przestojów, niezależność i szybką reakcję w przypadku niepożądanych zdarzeń. Statystyki wykazują, że większość usterek sprzętu wywołanych jest błędami obsługi. Nawet najbardziej doświadczeni operatorzy urządzeń potrzebują regularnego uzupełniania informacji na temat aktualnych procedur obsługi i konserwacji urządzeń przemysłowych.
Przeprowadzamy szkolenia operatorów i kadry utrzymania ruchu, programy szkoleń dostosowujemy w zależności od oczekiwań klienta i stopnia zaawansowania obsługi.
Umowy serwisowe
Umowy serwisowe mają na celu pomóc zwiększyć niezawodność, wydajność i rentowność poprzez zapewnienie wydajności produkcji, maksymalizację wydajności rozwiązania w cyklu życia oraz zapewnienie przewidywalności i optymalizacji kosztów. W zależności od zakresu wsparcia, jakiego oczekujesz, oferujemy skalowalne programy opieki serwisowej, obejmujące m.in. wydłużenie gwarancji, okresowe przeglądy, aktualizację oprogramowania, priorytetowe naprawy awarii, preferencyjne warunki zakupu materiałów eksploatacyjnych, help desk 24/7, dostęp do urządzeń zastępczych i in.
Posiadanie nowoczesnych rozwiązań znakujących nie zawsze musi się wiązać z inwestycją finansową. Proponujemy umowy najmu długookresowego, w ramach których projektujemy gotowe rozwiązanie do kodowania, które idealnie pasuje do Twoich unikalnych potrzeb, umożliwiając maksymalizację wydajności, zmniejszenie ilości odpadów, bycie w zgodzie z przepisami oraz ochronę Twojej marki.
Stała miesięczna płatność przez okres od trzech do pięciu lat, eliminuje potrzebę dużej inwestycji na początku i uwolni Cię od niezaplanowanych wydatków budżetowych.
Zdalny konsultant
Zdalny konsultant Miva to wirtualne narzędzie wspierające codzienną eksploatację Twoich drukarek Markem-Imjaje. Z pomocą Miva możesz szybko przywrócić urządzenie do działania, drastycznie skracając tym samym czas przestoju. Miva przeprowadzi Cię przez krok po kroku przez proces usunięcia usterki, aby umożliwić Ci jak najszybsze rozpoczęcie pracy.
Zapewnia łatwo dostępne, intuicyjne, interaktywne podręczniki użytkownika oraz wiele filmów instruktażowych „zrób to sam”. Gwarantuje dostępność przez całą dobę, 7 dni w tygodniu zaawansowanego, opartego na uczeniu maszynowym narzędzia do rozwiązywania problemów.