Serwis urządzeń Markem Imaje

Markem-Imaje wspiera producentów na całym świecie, aby skrócić przestoje oraz czas instalacji i konserwacji urządzeń, wykorzystując szerokie portfolio usług oraz sieć ekspertów technicznych. Intensywnie inwestuje w ciągły rozwój usług, które wspierają klientów w odpowiedzi na codzienne wyzwania operacyjne, zarządzanie jakością, poprawę efektywności i cyfryzację.

Coleman International, będąc autoryzowanym dystrybutorem firmy Markem-Imaje, dzięki bliskiej współpracy, bogatemu doświadczeniu i ciągłemu doskonaleniu się, świadczy klientom kompleksowe, profesjonalne usługi serwisowe, zapewniając dostęp do najnowszych rozwiązań Markem-Imaje. Klienci doceniają profesjonalizm i doświadczenie naszych inżynierów i techników serwisu, poparte wieloletnią pracą i wiedzą.

Oferujemy szereg profesjonalnych usług, od zarządzania projektami poprzez uruchomienie systemu, szkolenia pracowników i obsługę techniczną przez cały cykl „życia” rozwiązania.

System drukująco-etykietujący Markem-Imaje 2200

Kompleksowe wsparcie i obsługa techniczna urządzeń Markem-Imaje na każdym etapie cyklu życia rozwiązania

Wspieramy Twoją inwestycję już we wstępnej fazie, projektując rozwiązanie kodowania z uwzględnieniem indywidualnych wymagań i zarządzając projektem. Towarzyszymy Ci na poszczególnych jego etapach, wykonując próby i przeprowadzając testy, jeśli projekt tego wymaga. Wdrażamy system i szkolimy obsługę, a następnie wraz z Tobą dbamy o optymalizację jego wykorzystania w całym cyklu życia.

  • Konsultacje
    • Analiza projektu
    • Próby i testy laboratoryjne
    • Projektowanie rozwiązania
      Uzyskanie akceptacji Klienta
    • Szkolenia
    • Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
  • Wdrożenie
    • Usługa uruchomienia FAT/SAT
    • Usługa szkolenia operatorów
      i automatyków
    • Konsultacje techniczne
  • Dodatkowe usługi w ramach serwisu urządzeń Markem-Imaje
    • Przeglądy serwisowe
    • Wsparcie softwarowe
    • Dostawy części i materiałów
    • Konsultacje techniczne
    • Szkolenia
    • Naprawy gwarancyjne
      i pogwarancyjne

Usługi towarzyszące

Konsultacje techniczne – na miejscu i przez telefon

Nasz doświadczony zespół obsługi technicznej udzieli niezbędnych informacji na temat obsługi urządzeń i/lub ewentualnych modyfikacji sprzętu czy oprogramowania. W okresie użytkowania urządzeń potrzeby w zakresie znakowania produktów mogą się zmienić – pomożemy Ci uaktualnić oprogramowanie, doradzimy, jakie usprawnienia wprowadzić, by Twoje urządzenia zawsze odpowiadały najwyższym standardom i aktualnym wymaganiom w zakresie instalacji, obsługi i bezpieczeństwa użytkowania.

Wsparcie softwarowe

Oferujemy wsparcie dla Rozwiązań Softwarowych Markem-Imaje zaprojektowanych z myślą o zapewnieniu ciągłości i ochronie inwestycji. Korzystanie ze wsparcia w zakresie oprogramowania gwarantuje Ci przeglądy wydajności, zdalne wsparcie oraz standaryzację i kontrolę biznesową.

Szkolenia operatorów i techników

Usługi szkoleniowe gwarantują pewność działania, maksymalizację wydajności, skrócenie nieplanowanych przestojów, niezależność i szybką reakcję w przypadku niepożądanych zdarzeń. Statystyki wykazują, że większość usterek sprzętu wywołanych jest błędami obsługi. Nawet najbardziej doświadczeni operatorzy urządzeń potrzebują regularnego uzupełniania informacji na temat aktualnych procedur obsługi i konserwacji urządzeń przemysłowych.

Dostosujemy program szkoleniowy do Twoich potrzeb i zakresu kompetencji poszczególnych pracowników, od prostych szkoleń operatorów po zaawansowane szkolenia techników z obsługi i naprawy urządzeń Markem-Imaje.

Dodatkowe usługi w ramach serwisu urządzeń Markem-Imaje

Umowy serwisowe

Umowy serwisowe mają na celu pomóc zwiększyć niezawodność, wydajność i rentowność poprzez zapewnienie wydajności produkcji, maksymalizację wydajności rozwiązania w cyklu życia oraz zapewnienie przewidywalności i optymalizacji kosztów. W zależności od zakresu wsparcia, jakiego oczekujesz, oferujemy skalowalne programy opieki serwisowej, obejmujące m.in. wydłużenie gwarancji, okresowe przeglądy, aktualizację oprogramowania, priorytetowe naprawy awarii, preferencyjne warunki zakupu materiałów eksploatacyjnych, help desk 24/7, dostęp do urządzeń zastępczych i inne.

Maksymalizujemy

  • Gotowość systemu do działania
  • Wykorzystanie urządzeń
  • Niezawodność
  • Wydajność
  • Jakość produkcji

Umowy najmu długookresowego

Posiadanie nowoczesnych rozwiązań kodowania i znakowania nie zawsze musi się wiązać z inwestycją finansową. Jeśli chcesz osiągnąć szybszy zwrot z inwestycji i uwolnić środki na podstawowe inwestycje biznesowe, wybierz program najmu długoterminowego. W ramach umowy najmu projektujemy gotowe rozwiązanie do kodowania, które idealnie pasuje do Twoich unikalnych potrzeb, umożliwiając maksymalizację wydajności, zmniejszenie ilości odpadów, bycie w zgodzie z przepisami oraz ochronę marki. W oparciu o Twoje wytyczne, przygotowujemy profilowany pakiet sprzętu i materiałów eksploatacyjnych, oprogramowania i rozwiązań w zakresie znakowania. Stała miesięczna płatność przez okres od trzech do pięciu lat, eliminuje potrzebę dużej inwestycji na początku i uwolni Cię od niezaplanowanych wydatków budżetowych.

 

Testy urządzeń i materiałów

Dysponujemy niemal każdą technologią znakowania. Niezależnie, czy jest to druk atramentowy, laserowy czy też termotransferowy, wykonujemy próbne nadruki na dostarczonych produktach i opakowaniach klientów z uwzględnieniem specyficznych parametrów aplikacji. Zapewniamy również możliwość przetestowania wybranych urządzeń i materiałów eksploatacyjnych bezpośrednio na linii produkcyjnej. W ramach testów możliwe są również krótkoterminowe wypożyczenia urządzeń.

Program wymiany części

Advanced Service Exchange Markem-Imaje

Użytkownikom wybranych urządzeń Markem-Imaje oferujemy dedykowany program Advanced Service Exchange (ASE), który obejmuje bezpośrednią wymianę uszkodzonej części, bez konieczności czekania na jej naprawę. Częścią zamienną dostarczaną do wymiany jest urządzenie zregenerowane, a klient musi zwrócić uszkodzoną sztukę, nienaruszoną i w odpowiednim opakowaniu.

Usługa ta to sposób, dzięki któremu, przy udziale Markem-Imaje, dostarczamy szybkie i skuteczne rozwiązanie w celu utrzymania dostępności sprzętu i maksymalizacji czasu pracy bez przestojów.

Rozwiązanie to jest częścią usług świadczonych przez centrum napraw Markem-Imaje. Biorąc pod uwagę, że naprawy są scentralizowane w Centrum Napraw, problemy są rozwiązywane bardziej efektywnie, ponieważ zostały zorganizowane w taki sposób, aby zapewnić fachowy poziom wsparcia oraz krótszy czas reakcji.

Korzyści ze współpracy z nami:

  • Dbamy o Twój budżet – naprawiamy urządzenie dopóki jest to dla Ciebie opłacalne bądź nie ogranicza nas brak dostępności części zamiennych.
  • W pierwszej kolejności doradzamy czynności naprawcze, które możesz wykonać we własnym zakresie.
  • Doradzamy najbardziej optymalne rozwiązanie, uwzględniając czas, koszty i dostępność części.
  • Jeśli wyślesz do nas urządzenie, przed naprawą otrzymujesz diagnozę usterki i szacunkowy kosztorys.
  • Dokumentujemy naprawę protokołem naprawczym.
  • Staramy się, aby daną firmą „opiekował się” jeden konkretny pracownik serwisu, ponieważ przynosi to wymierne korzyści dla klienta w postaci sprawniejszych napraw i lepszej komunikacji.
  • Dzielimy się wiedzą, aby wdrożone rozwiązania maksymalizowały wskaźniki wydajności produkcji i efektywności sprzętowej.
  • Jesteśmy elastyczni, uwzględniamy specyficzne potrzeby klienta, budżet i oczekiwania w zakresie świadczonych usług.

Zadaj pytanie o serwis urządzenia

Wyślij pytanie