Serwis urządzeń i drukarek CAB
Świadczymy kompleksowe usługi serwisowe obejmujące całą gamę urządzeń CAB, zarówno dostępnych w bieżącej ofercie, jak i starszych modeli. Diagnozujemy i naprawiamy drukarki etykiet, systemy drukująco-etykietujące, podajniki etykiet i inne urządzenia CAB. Oferujemy również programy szkoleniowe dla obsługi i techników, zarówno podstawowe, jak i rozszerzone, dostosowane do poziomu wiedzy i wymagań klienta.


Co nas wyróżnia
- Ponad dwudziestoletnia, bezpośrednia współpraca z CAB GmbH, która zaowocowała opartymi na zaufaniu partnerskimi relacjami biznesowymi
- Profesjonalizm, bogate doświadczenie pracowników działu serwisu, bardzo dobra znajomość i specjalizacja w zakresie technologii i urządzeń
- Naprawy urządzeń w naszym centrum napraw bądź na życzenie w siedzibie klienta
- Duży magazyn części dostępnych od ręki
- Udział w szkoleniach i dostęp do najnowszych rozwiązań CAB
- Dostępność urządzeń zastępczych w ramach Umów serwisowych
- Udzielamy wsparcia technicznego i konsultacji przez telefon
Usługi techniczne
- Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne urządzeń CAB
- Szkolenia z obsługi podstawowe i zaawansowane, dostosowane do oczekiwań klienta
- Szkolenia z rozwiązań softwarowych
- Przeglądy okresowe drukarek etykiet i systemów drukująco-etykietujących Hermes
- Konsultacje techniczne i porady w zakresie eksploatacji
- Wsparcie w zakresie oprogramowania
- Dobór optymalnych materiałów eksploatacyjnych – etykiet, taśm z uwzględnieniem specyfiki aplikacji
Korzyści ze współpracy z nami
- Dbamy o Twój budżet – naprawiamy urządzenie dopóki jest to dla Ciebie opłacalne bądź nie ogranicza nas brak dostępności części zamiennych
- W pierwszej kolejności doradzamy czynności naprawcze, które możesz wykonać we własnym zakresie
- Doradzamy najbardziej optymalne rozwiązanie, uwzględniając czas, koszty i dostępność części
- Jeśli wyślesz do nas urządzenie, przed naprawą otrzymujesz diagnozę usterki i szacunkowy kosztorys
- Dokumentujemy naprawę protokołem naprawczym
- Staramy się, aby daną firmą „opiekował się” jeden konkretny pracownik serwisu, ponieważ przynosi to wymierne korzyści dla klienta w postaci sprawniejszych napraw i lepszej komunikacji
- Dzielimy się wiedzą, aby wdrożone rozwiązania maksymalizowały wskaźniki wydajności produkcji i efektywności sprzętowej
- Jesteśmy elastyczni, uwzględniamy specyficzne potrzeby klienta, budżet i oczekiwania w zakresie świadczonych usług