Co nas wyróżnia
- Ponad dwudziestoletnia, bezpośrednia współpraca z CAB GmbH, która zaowocowała opartymi na zaufaniu partnerskimi relacjami biznesowymi
- Profesjonalizm, bogate doświadczenie pracowników działu serwisu, bardzo dobra znajomość i specjalizacja w zakresie technologii i urządzeń
- Naprawy urządzeń w naszym centrum napraw bądź na życzenie w siedzibie klienta
- Duży magazyn części dostępnych od ręki
- Udział w szkoleniach i dostęp do najnowszych rozwiązań CAB
- Dostępność urządzeń zastępczych w ramach Umów serwisowych
- Udzielamy wsparcia technicznego i konsultacji przez telefon
Usługi techniczne
- Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne urządzeń CAB
- Szkolenia z obsługi podstawowe i zaawansowane, dostosowane do oczekiwań klienta
- Szkolenia z rozwiązań softwarowych
- Przeglądy okresowe drukarek etykiet i systemów drukująco-etykietujących Hermes
- Konsultacje techniczne i porady w zakresie eksploatacji
- Wsparcie w zakresie oprogramowania
- Dobór optymalnych materiałów eksploatacyjnych – etykiet, taśm z uwzględnieniem specyfiki aplikacji