Serwis urządzeń CAB

Świadczymy kompleksowe usługi serwisowe obejmujące całą gamę urządzeń CAB, zarówno dostępnych w bieżącej ofercie, jak i starszych modeli. Diagnozujemy i naprawiamy drukarki etykiet, systemy drukująco-etykietujące, podajniki etykiet i inne urządzenia CAB. Oferujemy również programy szkoleniowe dla obsługi i techników, zarówno podstawowe, jak i rozszerzone, dostosowane do poziomu wiedzy i wymagań klienta.

Etykietowanie elektroniki etykieciarką Hermes CAB
Czujnik etykiet CEON firmy CAB

Co nas wyróżnia

  • Ponad dwudziestoletnia, bezpośrednia współpraca z CAB GmbH, która zaowocowała opartymi na zaufaniu partnerskimi relacjami biznesowymi
  • Profesjonalizm, bogate doświadczenie pracowników działu serwisu, bardzo dobra znajomość i specjalizacja w zakresie technologii i urządzeń
  • Naprawy urządzeń w naszym centrum napraw bądź na życzenie w siedzibie klienta
  • Duży magazyn części dostępnych od ręki
  • Udział w szkoleniach i dostęp do najnowszych rozwiązań CAB
  • Dostępność urządzeń zastępczych w ramach Umów serwisowych
  • Udzielamy wsparcia technicznego i konsultacji przez telefon

Usługi techniczne

  • Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne urządzeń CAB
  • Szkolenia z obsługi podstawowe i zaawansowane, dostosowane do oczekiwań klienta
  • Szkolenia z rozwiązań softwarowych
  • Przeglądy okresowe drukarek etykiet i systemów drukująco-etykietujących Hermes
  • Konsultacje techniczne i porady w zakresie eksploatacji
  • Wsparcie w zakresie oprogramowania
  • Dobór optymalnych materiałów eksploatacyjnych – etykiet, taśm z uwzględnieniem specyfiki aplikacji

Korzyści ze współpracy z nami

  • Dbamy o Twój budżet – naprawiamy urządzenie dopóki jest to dla Ciebie opłacalne bądź nie ogranicza nas brak dostępności części zamiennych
  • W pierwszej kolejności doradzamy czynności naprawcze, które możesz wykonać we własnym zakresie
  • Doradzamy najbardziej optymalne rozwiązanie, uwzględniając czas, koszty i dostępność części
  • Jeśli wyślesz do nas urządzenie, przed naprawą otrzymujesz diagnozę usterki i szacunkowy kosztorys
  • Dokumentujemy naprawę protokołem naprawczym
  • Staramy się, aby daną firmą „opiekował się” jeden konkretny pracownik serwisu, ponieważ przynosi to wymierne korzyści dla klienta w postaci sprawniejszych napraw i lepszej komunikacji
  • Dzielimy się wiedzą, aby wdrożone rozwiązania maksymalizowały wskaźniki wydajności produkcji i efektywności sprzętowej
  • Jesteśmy elastyczni, uwzględniamy specyficzne potrzeby klienta, budżet i oczekiwania w zakresie świadczonych usług

Zadaj pytanie o serwis urządzenia

Wyślij pytanie