Serwis urządzeń Novexx Solutions

Świadczymy usługi serwisowe obejmujące systemy etykietujące Novexx Solutions. Długoletnia współpraca z producentem, początkowo funkcjonującego pod nazwą Avery Dennison, następnie Novexx Solutions, bogate doświadczenie i znajomość technologii umożliwiają nam sprawną obsługę serwisową użytkowników serii rozwiązań etykietujących.

Etykieciarka Novexx 1
Etykieciarka Novexx

Co nas wyróżnia

  • Długoletnia, bezpośrednia i partnerska współpraca z Novexx Solutions
  • Bogate doświadczenie, znajomość urządzeń i technologii
  • Znajomość szerokiego zakresu systemów etykietujących oraz drukująco-etykietujących, zarówno tych będących aktualnie w ofercie, jak i wycofanych z produkcji

Zakres usług świadczonych w ramach serwisu urządzeń Novexx Solutions GmbH:

  • Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne urządzeń etykietujących
  • Szkolenia z obsługi, podstawowe i rozszerzone
  • Przeglądy okresowe i prewencyjne w siedzibie klienta bądź w naszym punkcie napraw
  • Konsultacje i doradztwo techniczne
  • Aktualizacja oprogramowania
  • Dobór optymalnych materiałów eksploatacyjnych – etykiet, taśm z uwzględnieniem specyfiki aplikacji

Korzyści ze współpracy z nami

  • Dbamy o Twój budżet – naprawiamy urządzenie dopóki jest to dla Ciebie opłacalne bądź nie ogranicza nas brak dostępności części zamiennych
  • W pierwszej kolejności doradzamy czynności naprawcze, które możesz wykonać we własnym zakresie
  • Doradzamy najbardziej optymalne rozwiązanie, uwzględniając czas, koszty i dostępność części
  • Jeśli wyślesz do nas urządzenie, przed naprawą otrzymujesz diagnozę usterki i szacunkowy kosztorys
  • Dokumentujemy naprawę protokołem naprawczym
  • Staramy się, aby daną firmą „opiekował się” jeden konkretny pracownik serwisu, ponieważ przynosi to wymierne korzyści dla klienta w postaci sprawniejszych napraw i lepszej komunikacji
  • Dzielimy się wiedzą, aby wdrożone rozwiązania maksymalizowały wskaźniki wydajności produkcji i efektywności sprzętowej
  • Jesteśmy elastyczni, uwzględniamy specyficzne potrzeby klienta, budżet i oczekiwania w zakresie świadczonych usług

Zadaj pytanie o serwis urządzenia

Wyślij pytanie